هیچوقت فکر نمی کردم یه روز با گوش کردن به اپرا آروم بشم!  اما از وقتی به آهنگ های پرایزنر گوش می کنم نظرم راجع به اپرا عوض شده. الان می دونم که اگر آهنگش تم غمگین داشته باشه از صدای خواننده ش هم خوشم بیاد و واقعا با احساس بخونه خیلی حس خوبی بهم می ده. مخصوصا الان که نصف شبه و من به دلیل موقعیت بد اتاقم نمی تونم بخوابم گوش کردن به این آهنگ کمی از استرس صبح زود بلند شدنم کم می کنه.  

هر روز در انتظار یه چیزیم که می دونم حالا حالاها اتفاق نمیفته. اصلا شاید هیچوقت اتفاق نیفته.  به دست آوردن آرامش از دست رفته م به این راحتی ها امکان پذیر نیست. باید چیزی یا چیزهایی رو در درون خودم تغییر بدم که کار ساده ای نیست. سنگ دلی می خواد و خودخواهی. صفاتی که حتی وقتی گاهی در خودم می بینم باورش برام مشکله. اما شاید باید یک بار دل رو به دریا بزنم هان؟ پا بگذارم رو اون رهایی که همه بهش عادت دارن و از اینی که الان هستم عجیب غریب تر بشم ها؟ راستش بد بودن آسون ترین کار دنیاست! خوب بودنه که دهن منو سرویس کرده!  

چه می شه کرد. بعضی ها با بودن در کنار خانواده شون آرامش دارن بعضی ها هم متاسفانه ندارن. کاریش نمی شه کرد. اینجوری شده. این حس با رشد من رشد کرده. برعکسش خب رشد نکرده. دست خودم نبوده. اینجوری پیش اومده. چندین ساله. شوک فهمیدن این حقیقت رو خیلی وقته پشت سر گذاشته م. برا خودم عادیه اما برای دیگران ....نه.

نظرات 5 + ارسال نظر
آزاده چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 http://callmyname.blogsky.com/

دل تو هم برای خودت بودن تنگ شده.. همیشه به خودم میگم شاید یه چیزایی رو نشه یهو عوض کرد ولی مطمئنا میشه کم کم تغییر داد.. آخرش همینکه آدم می بینه خودش دارم قدم ورمیداره آروم میشه.. بیا سعی کنیم قصه ی زندگیمونو ببینیم.. اتفاقاتشو مثه اتفاقای تو فیلمو قصه ها جدی نگیریم.. بیا سعی کنیم از تنهایی لذت ببریمو با خودمون دوست بشیم.. شاد باشی رهای عزیز

اینجا زمان مرده چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 http://www.whoami.blogsky.com

منم با دوستمون موافقم.منم این حس رو دارم ولی متاسفانه اونقدر جنمشو ندارم که بخوام اوضاع رو تغییر بدم.ولی باید این کار رو کرد.
منم خیلی تنهام...از درون تنهام.

محسن چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:45 http://mohsennateghi.blogfa.com/

انسان زندگی خود را نیمه جان سپری می کند. زندگی اش نه گرم است نه سرد. نه این است نه آن. زندگی انسان بدون گرما و حرارت است. به همین دلیل است که او کند و راکد و متوسط است. زندگی زمانی طعمی کاملا تازه می یابد که با جان و دل، گرم و پرحرارت زندگی کنی. زمانی که خطر کنی و دل به دریا بزنی.

سیب گاززده پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:35

پرایزنر عشق منه. اینو که تو خوب می دونی.

س ح ر یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:48 http://my-space.blogsky.com

danse macabre رو اگه نشنیدی حتما" گوش کن... از بهترین های پرایزنر ِ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد