یادم باشه اگه بچه دار شدم یادم باشه که یک انسان دیگه رو به دنیا آوردم

که وظیفه دارم تا وقتی که بهم احتیاج داره ازش نگهداری کنم. وسایل آسایشش رو فراهم کنم. براش غذا و خوراک تهیه کنم و نیاز های عاطفی ش رو برآورده کنم

یادم باشه که اون بنده ی من نیست. عروسک من نیست . ابزار خوشحال کردن من نیست

اون هم یک انسانه. فکر داره روح داره عقید ه داره

یادم باشه بهش احترام بگذارم. حمایتش کنم

یادم باشه از اون نخوام که اشتباهات گذشته ی من رو جبران کنه

یادم باشه بهش اجازه بدم اشتباه کنه و بهش اطمینان بدم که اشکالی نداره . اون هم یک انسانه و آدمها همه اشتباه می کنند

باید همه ی اینها یادم بمونه اگر بچه دار شدم

اما قبلش باید تکلیف خودم رو با زخمهای کهنه ی روحم روشن کنم. 


نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

بـــــــــــــــــــــو لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووو

اینو با صدای خودت بخون
blue کش دار ناز دار تاب دار همون جوری که می خوندی
بعد یه آواز بخون
از همون آوازا که جرینگ داره برق میزنه تو هوا مثل یه پودر طلایی که ستاره و ماه ازش میریزه
آرومت می کنه
صدای تو آروم می کنه
زنگش ملاحت داره
تو آروم میشی
و یادت میاد که به نظره خیلیا تو باید مادر بشی چون یکی از بهترین مادرا میشی
یه مادر پایه و همراه

سعید سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:51

منم با مهتاب موافقم. تو مامان خوبی می شی. می شی مامان صبا.

raha چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:27

azizanam......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد