خدا این جام جهانی رو از ما نگیره. یه هیجان درست و حسابی آورده به زندگی من! هرچند این گزارشگره مثل ماست می مونه و اعصابم رو خورد کرده .و کلا فوتبال با صدای فردوسی پور یه چیز دیگه ست اما چه کنیم دیگه باید ساخت. همه با کمبود امکانات می سازن ما با زیادیش می سازیم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:54 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

حناا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:35

سلام......چه خوب......
اتفاقا امسال هنوز من ندیدم!البته هنوز جذاب نشده .....
عزیزم....خیلی حا ل کردم از اون جوابت ...قاه قاه خندیدم.........
رها جونم........خیلی خیلی دلم تنگ شده...
به تی ری تی زنگیدم واسه تولدش.......حالت و پرسید و گفت ۶ مرداد عروسیشه و اگه بودی حتما دعوت بودی..منو هم دعوت کرد...
وای رها......اون مردک چی شد؟...بگو دیگه ازش....
میخوای بریزیم شبانه بکشیمش؟!!!!
دوستت دارم

مهتاب رنالدو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12

می گم اون کشور لاکردار فوتبال نداره؟ چی داره این پوفیوز هان
می خوای بیام پدرشو نو درارم اون گوینده های ماستو می گم؟

ممرضا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18

جان مهتاب رونالدو اون با این ....
مردم چه اعتماد به نسی دارن یه روز فکرمیکنن خوشگلن حالاهم که فکر میکنه...
اینجاهم این جام جهانی حال و هوایی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد