من  

 

چ                                  ق

                    ا                                م

                                 

پس هستم! 

نظرات 5 + ارسال نظر
باقری یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 http://haqiqat.mihanblog.com

آیا به من اجازه مى دهى زنا کنم ؟
روزى جوانى نزد پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم آمد و با کمال گستاخى گفت : اى پیامبر خدا آیا به من اجازه مى دهى زنا کنم ؟

با گفتن این سخن فریاد مردم بلند شد و از گوشه کنار به او اعتراض کردند، ولى پیامبر با کمال ملایمت و اخلاق نیک به جوان فرمود:

نزدیک بیا، جوان نزدیک آمد و در کنار پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم نشست . پیامبر از او پرسید: آیا دوست دارى کسى با…………….

عرض سلام وادب واحترام به شما بزرگوار

ماه ترین و بهترین و خوشگل ترین دوست یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:42

آخه خنگول من
مگه چاقی بده؟
من خودم یه آدمای چاقی رو می شناسم که انقده ماهند خوشگل خوش تیپ با کمالات وجنات زنیت
ببین وقتی در مورد چاقی حرف می زنی رنگ و وارنگه صورتی نارنجی آبی یعنی آدمای چاق با نشاطند خوش رنگند هیجان آورند

وای خسته شدم



ولی تو چاق نیستی و اضافه وزنت هم باید بر طرف بشه نه با اعصاب خوردی با برنامه ریزی بالاخره من آبرو دارم اون یکی هم که چاق شد. نمی گن به من تو چرا همش با چاقا دوست می شی ؟؟؟
واه واه واه

من که همیشه طرفدار آدمهای توپولو بودم و هستم. البته من بشون نمی گم چاق می گم توپولی با مزه ی نرمالو و خوش آب و رنگ و خلاصه دوست داشتنی. اما مشکل اینجاست که وقتی خودم چاق باشم دیگه نمی تونم خودم رو لوس کنم و رو یه آدم چاقولو ولو بشم! واسه همینه دارم غصه می خورم!!!

حناا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:30

قاه قاه قاه قاه ....خدایش رها جان از جوابت خصوصا از ان قسمت ولو شدن مردم از خنده ...
قاه قاه قاه

ممرضا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14

رها چاقش قشنگه
منم یه آدم چاق میشناسم که اتفاقاء خیلی هم از من خوشش میاد ولی تو که منو میشناسی اصلاء محلش نمیدم

محسن چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:34

خیلی باحال بود ، کلی خندیدم .ولی کلاً چاقی خوبه .اصلاً ناراحت نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد