دوباره خونه برام مثل قفس شده. نفسم می گیره و این اصلا ربطی به خونه و خانواده م نداره. می  دو نم... همه چی از تو مغزمه از تو سرم. و اینجور مواقع دلم می خواد یه فضا داشته باشم خالی و بزرگ که توش راه برم. میون دیوار های خونه. یا اینکه بشینم جلوی پنجره و ساعت ها خیره بشم به بیرون. حوصله ی هیچ کسی رو هم دور و برم ندارم.... 

تنها کافیه که شجاعتم رو جمع کنم و بگم همه ی اون چیزهایی که آزارم می ده ٬عذابم می ده و تمومش کنم.اما مطمئنا بعدش به تنهایی بیشتری نیاز خواهم داشت تا با خودم کنار بیام و من موندم تو این غربت به کی می تونم پناه ببرم. 

طاهره طاهره طاهره تو چی کشیدی؟  

کاش قبل رفتنت برام می گفتی که چه ها کشیدی. کاش بهم می گفتی که چطوری ساختی؟ تو فقط بهم گفتی عاشق نشو. اما مگه خودت نشده بودی؟ مگه خودت نسوختی به پای این عشق؟ حالا نیستی که بهم بگی مگه به جز سوختن هم راهی هست؟ نیستی که بهم بگی چاره چیه؟  

چه زود تنهام گذاشتی ای مهربان تر از خورشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 http://www.akslar.com

.عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

حنا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:22

سلام عزیزم.....سلام خواهرک ام .....دوسته خوبم.....
تنهایی خیلی موقع ها چیزه خوبیه......کمک کننده است....انرژی دهنده است.......و در کل ....یه پاز است...استپ...همیشه بد نیست...الان به نظرم جاشه ....خیلی جا داره که تنها باشی استپ کنی...تو این دوران ناخودآگاه انرژی هایه منفی کم و کمتر میان سارغت و مثبت ها که کم بوده هی میان جمع میشن و یهو ....پر میشی از انرژی که بهش احتیاج داشتی.........
فکر کنم یه کتاب خوب میتونه خیلی حلت و جا بیاره......
میخواستم برات کتاب پست کنم.......خواستم ازت بپرسم اون سری خودت چطوری بردی که گفتی ارزون درومد؟...بهم بگو...
این چند روز آزمایشی رفتم سره کار و چئن عادت نداشتم خیلی خسته میشدم ....انشال کارم روتین شد .....بات تماس میگیرم....دوستت دارم ....به چیزایه خوب فکر کن ...و حتما اول صبح به چیزایه خوبی که خدا بهت داده فکر کن و از خدا تشکر کن

قربونت برم ممنون نمی خوام تو زحمت بیفتی
ان شااله اگر بشه تو فکرشم که پاییز یه سر بیام ایران. قیمت بلیط ها اون موقع خیلی بهتره. تا خدا چی بخواد.
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد