با یادت سرمستم

همیشه دلم می خواست بتونم یه سازی رو یاد بگیرم که دیگران هم بتونن از شنیدن صداش لذت ببرن. گیتار صدای قشنگی داشت اما آهنگ هایی که اون زمان من می زدم برای همه گوش نواز نبود و علاوه بر اون به خاطر سازم اعتماد به نفس کافی برای اجرا جلوی دیگران رو نداشتم و همیشه خراب می کردم! الان منم و سه تارم و پیش درآمد اصفهان که نمی دونم چرا استادم از درس شماره ی ۶ پرید به درس شماره ی ۶۱ که این قطعه رو یادم بده .حالا می تونم بزنمش اما کجان اون آدمها که همیشه منتظر بودن من خجالت رو بزارم کنار و یه چیزکی براشون بنوازم؟ آخ که وقتی براتون می خوندم احساس می کردم قشنگ ترین صدای دنیا رو دارم بسکه مشتاقانه گوش می کردین! متشکرم ... 

آه ...با یه نگاه به آلبوم عکس های قدیمی می تونی ببینی که قصه ی پدران و مادران ماست که داره تکرار می شه آره...از وقتی شنیدم پدربزرگم تو نوجوونی از شهرش سفر کرد و دیگه هیچوقت برنگشت یقین پیدا کردم که مهاجرت هم مثل رنگ موهام یا آلرژی پوستی٬ هدیه ی یکی از ژن های گرانبهای پدربزرگمه...

نظرات 5 + ارسال نظر
حناا شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:53

عزیزم........
حالا این بابابزرگت ماله کجا بوده؟!!!!!!
ببین...یه لطفی بکن......یه پرس و جو کن ببین این انگشتای پات از کجا ارثش رسیده!!! ممنون میشم.
قربونت عزیزم.....اینکه ما انقده ذوق میکردیم ماله اینه که ما هیچی از هنر سر در نمیاوریم!ما با مهین تاج ...شهپر ......هم حال میکنیم!!!!!چه برسه به لیلایه تو!
حالا بیا واسمون بزن ببینیم چی یاد گرفتی!
دوست دارم

محسن شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:37

اون شب شمال یادته خوندی ؟ ولی خودمونیم سعی کن فقط جلو خودمون بخونی . جلو غریبه ها این کارو نکن !!!
شوخی کردم .

مهتاب یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:48

رنگ موهات که محشره ازشون تشکر کن
آلرژی هم که باعث میشد اداهای بامزه سرکلاس دربیاری مثلا گوشاتو بکشی لباتو غنچه کنی دماغتو بدی پایین و ماریسه بریم از خنده

آما مهاجرت ......................
اگر مهاجرتت باعث بشه نوه هات سرنوشت تورو پیدا کنند وبا آدمی مثل من دوست بشوند اشکالی نداره
D:

توبزن تا من برقصم

ممرضا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:51

صدات هنوز تو گوشمه بیا بازم بخون ولی یادت باشه منم میخونما

حناا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:50

سلام...هی هی هی هی ...امشب سعیدو دیدیم! کلی هم قیافه که ....این کسیه که ما رو نمیتونه از هم تشخیص بده!......
خلاصه واسه خودش مطرح شد دیگه این بچه ...انقد خودشو زد به درو دیوار که به یه جایی رسید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد