چقدر خوبه که دم غروب تو خونه نباشیم ٬زیر آسمون دل آدم کمتر می گیره نه؟ 

دلم میخواد شاد باشم. پر انرژی بی خیال باشم. به ریش این دنیا بخندم .مثل ریگ پول خرج کنم (این یکی خیلی عقده ای بازی شد!!!) نه مثل ریگ اما مثل آدم پول خرج کنم. دلم یه خونه می خواد. این دفعه دلم خونه زندگی می خواد نه یه اتاق خالی. همه چی خیلی آسونه ها خیلی قابل دسترسه. فقط باید صبر کرد. اینجا صبر کردن هم حکایتیه واسه خودش!

******************** 

جناب آقای راسخ تولدت مبارک.متاسفانه در دسترس نبودی تا شخصا عرض تبریک بگیم! خیلی مخلصیم و دلتنگ... 

******************* 

راستی گل گاوزبون خیلی گیاه مفیدیه برای خانم ها (جواب داد!)

نظرات 2 + ارسال نظر
حناا جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:08

عزیزم....عزیزم......مرسی......دوست دارم....مرسی که انقده زنگ زدی.......بت میزنگم..........
آره گلم...خرج کن و شاد باش.....هوا داره گرم میشه و تو میتونی راحت تر بیرون بریو ا ززیبا ییها هرچند که ماله تو نباشه لذت ببری

ممرضا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:56

قربونت حنا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد