می گویند 

بسیار فتاده بود اندر غم عشق 

اما نه چنین زارت ! که این بار افتاد 

  

انبر بیارین  

درش بیارین 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:46

اگه انبر پیدا کردی منم در بیار
با سپاس فراوان

شبگرد نا آشنا سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 http://3miramis.blogsky.com

یادم رفت بگم کیم!!!!
شبگرد نا آشنا

مهتاب سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:14

تو بیداری و من وسیله ای برای چت کردن با تو ندارم
تو بیداری و با نوشتت سرحالم می کنی
البته نه این نوشتتا!

مهتاب سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:17

منم اون فیلمو ندیدم ولی موضوعشو می دونم یه جورای مثل تبریک تولد الکیه که شاید دو نفر باهم دوست بشن

مرد راسخ چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:53

سلام من پستا تو میخونم ولی نظر ندادم
راستی این بار باید جرثقیل بیارن درت بیارن
دوست دارم شاد باشی

رها پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 http://deldadeyedoost.persianblog.ir

خاموشی ترانه زیبایی است
اگر بهانه آن عشق باشد
منتظر حضورت هستم حتی برای تبادل لینک
راستی هم اسمیم

مهتاب یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:56

خوب شدی که ژاکش کردی؟

حناا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:48

هی ناقلا!!!! پاک کردی که!....
بلا ....چی شد؟ در رفتی!!! مردی وایسا ببینم!
قربونت بشم....بنویس دختر...لااقل تویه این وبلاگو این دنیایه مجاز یدیگه رعایته کسی رو نکن....بسه انقده رعایت کردی.....بسه....
رعیات هیچ چیز و هیچ کس و نکن.....
دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد