چه خوبه وقتی درد٬ آروم آروم از پاشنه ی پات نشت می کنه بیرون. از لبه ی تخت می ریزه پایین و می ره تو زمین.خوبه وقتی ماهیچه هایی که انقدر سفت همدیگه رو گرفته بودن کم کم دستشون شل می شه و رها می کنن گردن لامصبو.  

آخه همیشه وقتی حالم خوش نیست یکی دیگه همین نزدیکیها هست که حالش از من بد تره. مجالی برای گله گذاری نمی مونه.تو خودم متوقع می شم. تو خودم قهر می کنم. تو خودم آروم می شم. تو خودم آشتی می کنم.

ناگزیر برای اولین بار تو عمرم دیازپام می خورم.حالام دارم کم کم می رم.آروم آروم آروم  

هیس س س

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:42

سلام دوست عزیز
شما برنده بهترین وبلاگ سال شده اید

جایزه شما علاوه بر یک دستگاه ماکسیما ،افتخار بازدید از وبلاگ ما می باشد
http://mar.blogsky.com
نظریادتون نره

حناا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:36

سلااااااااااااام به رهایه عزیزم...خوبی؟ سلامتی؟ ما خوبیم ...دیشب رسیدیدم و تا به امروز به خواب وخماری گذشت!...ممنونم که زنگ زدی...دلم برات تنگش ده بود انقده یادت بودم که حد نداشت......دلم واسه اون مهی هم تنگ شده بود........
دوست دارم......
راستی میبینم که ماکسیما بردی!!!!!! به ما هم میدید یه دور بزنیم؟
دوست دارم ...ساله خیلیییییییییی خویب داشته باشی...موچ

شب گلک جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:12 http://www.shabgolak.blogfa.com

گاهی ناگزیریم از خوردن این قرص ها...سخت نگیر

مهتاب شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:46

سلام
خوبی گوگولی من
می دونی نامجو رو نمی تونستم تحمل کنم منم بخاطر اینکه اون دوسش داشت نمی دونم چمه یکی نیست به من بگه به توچه؟ و البته همیشه استادمون هم ازش بد می گفت که مزخرفه و .... ولی قبل عید ازش خوشم اومد با آهنگ لیلای من کجا می بری فوق العاده است اون آهنگش
چرا انقدر درد داری ؟
چی شدی ؟
می زنگمت حتما

قربونت برم معلومه که به تو مربوط بود....
گردنم گرفته عزیزم. یک دو هفته ست. هی خوب می شه باز برمی گرده!!! اما بهترم الان. دیروز زنگ زدم نبودی
دوست دارم

مرد راسخ شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:54 http://rasekhman.blogfa.com

سلام
راستی اون یارو چطوره آقا غلام ازم پرسید این پسره کی بود و با صبا چه نسبتی داشت و...
منم که دهنم قرصه همه چیزو گفتم

همه چیو خاک کرده بودی آره؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد