اداره بی کاری برام حقوق تعیین کرده هفته ای ۱۷۰ دلار. می شه به عبارتی ماهی ۷۰۰ دلار. اونوقت کرایه یه اتاق که بشه توش زندگی کرد ماهی ۴۰۰ دلار. پول تلفن ماهی ۵۰ دلار . خورد و خوراک بگیر ۱۰۰ تا. کرایه اتوبوس هم ۱۱۰ تا.خوبه ۵۰ تا تهش می مونه واسه الواتی!!! 

دسشون درد نکنه 

 

پی نوشت: برای سایر هزینه ها لطفا از میله کمک بگیرید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:23

خب پس چرا اداما میرن سرکار اینجوری که بهتره
ای ول منم میام پس

مرد راسخ سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 17:01 http://rasekhman.blogfa.com

سلام
صبا جونم
بازم خوبه از جیب بابا وبهتره
وراجب میله بزار مهتاب بیاد اون درسه اینکارو خونده بهتر بلده

حنا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 17:26

ای ول.....کاش به من هم میدادن!!! منم میومدم!....عزیزم حتی اگه پولت کم اومد میتونی رو فامیله ما حساب کنی!!!هرکی خربزه میخوره به هر حال باید پای لرزش هم بشینه!....
اونم نشد ....یعنی اونجا یه عربه خر پیدا نمیشه؟....یعن یاونا مهاجرت نمیکنن؟ سفید که بودی ..ماشاشلا تپلی هم شدی.....عربا رو هوا میبرن!!!!خوش بگذره!.......به نظره من آدم باید از هر راه یکه میتونه پول در بیاره! خیف روم نمیشه والا خودم هم پول درمیاوردم! بابا کارد به استخون رسیده هیچ راه حلی ندارم!
نوروزت پیشاپیش مبارک...دوست دارم...ایشالا که ساله خیییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییی خوبی داشته باشی...بوس

عزیزکم منم دوستت دارم.ایشالا همه چی درست می شه.سال جدید ایشالا برکت با خودش میاره.
راستی عرب اینجا کمه. مگه مغز خر خوردن بیان تو این سرما جون بکنن؟! کشور خودشون هم گرمه هم کلی ثروت داره . کجا پاشن بیان این همه راه؟ زحمت می شه براشون . هوا پیما بفرستن من خودم می رم خدمتشون! خواستی سر راه میام دنبال تو. دو تایی باشیم دیگه رومون می شه!:)))))))))))))))

مه چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:50

صبویم دیروز یک سال گذشت از رفتنت

خیلی حرفا رو دلم موند گفت ایمیل می کنم برات یا نامه میزنم یا وبلاگم می نویسم
ولی اگه گفتنی بود اگه گفتن بلد بودم

......................
هـــــــــــــی صبولی دوست دارم خوش بگذره بهت به مینو جون و ام ام سهیلا جون بود؟!!! بهشون سلام برسون

می فهمم. به خدا می فهمم.حرف بزنی یا نزنی من گوش می کنم.مثل همیشه.درست مثل خودت.اما بگی بهتره.هم واسه خودت هم واسه من.

مینو و سهیلا همیشه احوال پرس هستن عزیزم. همه شما رو دوست دارن.هرکی می بینتتون دوستتون داره منتها منو یه کم بیشتر دوست داره ها گفته باشم! ؛)

ا.م.ح شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:08 http://amirmehdi.com

خوب بود. گاهی یک جمله یک طرف تمام جمله های قبل یک طرف می رود. این است حکایت مطلب شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد