کاش می شد تو وبلاگ نقاشی کشید 

گاهی دلم می خواد یه چیزی بکشم 

الان دلم می خواست همینجوری یه چیزی بکشم 

نقاش ی بکشم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:29

منم همین طور می دونی از بس پشت این دستگاه می شینیم همه چیمون رو با این انجام ی دیم دیگه حتیحوصله ورق و کاغذ اوردن واسه نقاشی نداریم

نقاشی بکش بعد عکسشو بذار ماهم ببینیم

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک از طرف به علی تبریک بگو هزار تا دیشب می خواستم زنگ بزنم ولی بی هوش شدم
کنسرت خوش گذشت؟؟

مهتاب یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:31

دیشب واقعا نشد بزنگم یه عالمه از طرف ما تبریک بگو ببخشید ایشاا... سال خوبی داشته باشه
ماچ ماچ ماچ

عزیزم ممنون
بهش گفتم که تبریک گفتی . خوشحال شد.
جاتون خالی بود یه جورایی تنها بودیم...
آره کنسرت خیلی عالی بود . نمی دونی با ساز چه می کردند این علیزاده و کلهر. واقعا میخکوب شده بودیم سر جاهامون.عالی بود.کاش شما هم بودین. با یکی از دوستای علی رفته بودیم که ظاهرا اونم اهل موسیقی و هنر و سینما و این چیزاست. اگر ایران کنسرت گذاشتن حتما برید ارزشش رو داره
ماچ و موچ عزیزم

مهتاب یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:02

گفتم زودی میام پیشت واسه نق زدن حالا اومدم
امروز خونه ام امروز می تونم بیام دنبالت باهم بریم خرید بعد در به در دنبال رستوران بگردیم ولی این بار ماشین داریم لازم نیست تو خیابونو بمونیم
امروز باید دیگه می بودی

ببین اینا رو پاک کن خب

می دونی امروز نمیشه کوه رو دید نمی دونم چرا ولی کوه معلوم نیست می دونم نمیای چون تو دوست داری از پنجره کوه رو ببینی
می دونی دیروز اومده بودن تو باغ روبه رو چند تا مرد فکر کنم می خوان خرابش کنند

دوستت دارم

یعنی به این زودیها خرابش می کنن؟
نگو که مخ کوهتونم زده م! یعنی اونم واسه خاطر من قایم می شه حالا؟
هر چی باشه مرامش از خیابون های اینجا بیشتره که هر روز که می رم توشون یه چیز قشنگ چشم نواز ببینم نمی بینم.فرداشم نه تغییری می کنن نه جاشون عوض می شه.
میام خرید باهات. تو برو خرید من باهاتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد