اعتراف

بعضی وقت ها در مورد آدم ها زود قضاوت می کنم. هرچند اصلا دلم نمی خواد این کار رو بکنم. اینجور وقتا از خودم نا امید می شم! این بیشتر به خاطر حرف نزدنه. واسه خودم تجزیه و تحلیل می کنم و نتیجه گیری می کنم. نمی دونم چرا چرا نمی تونم حرفمو بزنم؟

به هر حال این یه اعترافه. از اینکه گاهی در مورد آدم های دور و برم زود قضاوت می کنم عذر می خوام! سعی می کنم از این به بعد هر ابهامی برام پیش بیاد با خود اون آدم در میون بذارم.خیلی زود، قبل از اینکه دیر بشه....

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:36 http://amir64.blogsky.com

با سلام

آموز مسائل جنسی و پیشگیری

موفق باشید.

تبادل لینک = اطلاع دهید

مهتاب پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:13

دیگه تکرار نشه ها خیلی بهم بر خورد
یه دستی رو داشتی !
من بودم دیگه
باشه بخشیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد