لعنت به من. مثل دخترای زرزرو نتونستم نیم ساعت خودمو نگه دارم.

طاهره زنگ زد. از اولشم می دونستم نمی تونم باش حرف بزنم. اصلن نباید گوشی رو می گرفتم. تا صداشو شنیدم. تمام تنم لرزید. مثل احمقا زدم زیر گریه. مسخره. اه. حالم از خودم بهم می خوره. اون اونجا ٬با اون مریضی٬ یه چنین روحیه ای داره که زنگ زده آلو مشهدی سفارش بده براش بفرستیم٬ اونوقت من مسخره اینجا صحیح و سالم ٬خیر سرم ۲۰ سال هم ازش جوون ترم٬ اونوقت اینقدر ضعیف؟

سیسکو می گه: واقعا که رها . یه بارم بت گفته بودم٬ افتادی تو سرازیری. اگه خودتو جمع نکنی همینجور قل می خوری و میری پایین. از ما گفتن بود. یه فکری به حال خودت بکن...

نظرات 8 + ارسال نظر
اراز یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:29

هرگز ان همه سایه نخواهد بود که بر روشناییت نقاب افکند.

مهتاب دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:50

ببین سرازیری بده یا سر بالایی؟
من که چند وقته خیالم از بابت تو راحته نمیدونم چرا!!؟؟
ولی دلم روشنه خداکنه اشتباه نکرده باشم
می خوام یه حرف دخترونه دخترونه بهت بزنم (دوست دارم)

حنا گلی چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:48

رها جونم روحیه تو نیست که داغونه.. من و تو را ساختن واسه داغون شدن.. برزگ شدیم برای ساکت بودن.. حرف نزدن اعتراض نکردن...
گریه کن...گریه کن راحت...کاریش میشه کرد؟ میشه جولوشو گرفت؟ پس ولش کن..رها باش..
از سرپایینی هم نترس.. شجاع باش....کاری رو بکن که هرگز نگی :ای کاش....
عزم تو جزم کن... تو یه آدمی... جدا مستقل... رها...پس رها تصمیم بگیر..ما همیشه. دوست داریم..همه...

حنا گلی یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:45

رها!!!!! کجا میری؟ یعنی تو الان نیستی؟ امروز هم یه مقدار وقت کم داشتم هم .... هم غصه داشتم نتونستم تماس بگیرم... خوش خوش خوش بگذرون!!! یاد ما هم باش سایز پام 39 و سایز شلوارم هم 40 یاد ما باش... شوهرم هم سلام میرسونه.... یادته با هم رفتیم شمال؟!!!!!!
وای یادم باشه برات تعریف کنم... خ.ب شد این مهی شوهر کرد....والا بد میترشید!!!!!یک سگیه!!!!
وب سایت پست الکترونیک


سیب گاززده پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:33

فاصله تجربه‌ی بیهوده‌‌ایست.

فریبا سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:23 http://www.4thfloor.com

کجایی دختر؟
جایی رفتی؟ مسافرت تابستونی؟ یا...؟
دلم تنگ شده واسه اینکه بلاگتو باز کنم و ببینیم یه چسز جدید نوشتی و یه باگی از این زندگیه لعنتی گرفتی!
زود بیا!

مهتاب یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 http://www.dotiraz1.blogfa.com

سلام گلکم
آدرس جدیدم http://www.dotiraz1.blogfa.com اینه ها

مهدی چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:23 http://www.maabade-nirvana.blogsky.com

نوشته هات خیلی جالبه خوشم اومد. اگه مایل بودی یه سری به من بزن متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد