تیک تاک

سیسکو می گه: دیدی پسرا قبل خدافظی می گن" مواظب خودت باش"؟!!! من جدا نمی دونم چرا اینو می گن. یعنی واقعا نگران سلامتی آدمن؟؟؟ آخه شنیدن این جمله از خانواده یا دوستای قدیمی طبیعیه ولی نه از کسی که برا اولین باره باش تلفنی حرف میزنی!!!

من می گم: این یعنی یارو می خواد بات تیک بزنه. می خواد ببینه چیکاره ای، اگه  بگی " تو هم همینطور" یعنی  یه جورایی آرررره! اگه نه که هیچی.

سیسکو یهو جوش میاره. می گه: فک کرده چی؟ مرتیکه.....

من می گم: ای بابا کوتا بیا، استغفراله!

 ( فک کنم سوتی داده. آره. فک کنم گفته " تو هم همینطور"!!!)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 http://www.dotiraz.blogfa.com/

۱-من کلن نه از تو خوشم میاد نه از اون سیسکو بی معرفت
۲-منظورت چی و کیه ؟
۳-تیک تاک یعنی ۸۸ دقیقه دیگه فرصت داری ؟(فیلم آل پاچینو)
۴-این که میگن مواظب خودت باش یه تکیه کلام واصلن با فکر

نیست مثل اینکه می گیم ّقربان شما ّ و اون طرف اصلن براش مهم نیست که چی به سرت میاد
۵- آره همینه
۶- کلن ازت خوشم نمیاد
۷-حوصلتم ندارم
قربانت مواظب خودت باش !!!!!!!!!!!

فریبا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:49 http://www.4thfloor.blogfa.com/

نکته خیلی جالبی بود!
فکر کنم من هم چند بار مثل سیسکو سوتی دادم!
باید حواسمو بیشتر جمع کنم!

گواش پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 http://guash.blogsky.com

این‌کاره یعنی چی؟!!!
راستی رها سر می‌زنی یه کامنت هم در راه خدا بده...!:دی
به س سلام برسون. راستی من اومده‌م خونه... هنوزم مطمئنی؟ می‌دونی؟! ممنوع الملاقاتیم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد