شاکی

 

- چرا همیشه مهربون؟

چرا همیشه خوش اخلاق؟

چرا همیشه خوبِ خوب، عالی؟

چرا یه بار نمی گی خوب نیستم، مریضم، خرابم، داغونم؟

 چرا همیشه باید ظاهرِ خوب؟

چرا همیشه ه ه ه ه  ؟

- داد نزن، داد نزن...

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 http://www.dotiraz.blogfa.com

آخ جون نظر می دهیم هی خدا چه حالی داره آدمه بتونه نظر بده
داشتم خفه میشدم نامرد
تازشم اون بی نامو نشون قبلیه هم من بودم

بعدشم منم از این موضوع تاسرحد مرگ شاکیم
هرکی بهم میرسه میگه وای چه مهربون چه چشای مهربونی داری اااااووووووووققققققق
بعد توهم مجبوری واسه اینکه ضایش نکنی هی مهربون باشی اما از این به بعد هر کی گفت بالا میارم تو صورتش کار خوبیه نه ؟

خوب دیگه چه خبر ؟
از اونجایی که معلوم نیست کی میتونم باز نظر بدم پس مینویسم تا عقده ای نشم
حالا کی گفته تو همیشه خوش اخلاقی یه ضرب دست بهش نشون بده تا بفهمه چه نادونه
سیسکو خوبه ؟
شاد باشی بداخلاق ٍ بد قیافه ءمریض ٍ داغون

گواش پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:24

چند وقت پیش توی یه تولد با یه دختری آشنا شدم. از رابطه‌های ساده می ترسید... می‌ترسید جنبه‌ش رو نداشته باشم. تا این‌که چند روز پیش فهمیدم هر دومون با دوتا اسم مستعار چند وقته با هم آشناییم... و از قض
چی بگم؟ خوبی دنیای مجازی اینه که دست کم الکی هم که شده می‌فهمیم «ته‌ش چی می‌شه»!!! از تو می‌پرسم... چیزی شد؟ جالب نیست؟

فریبا پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:40 http://www.4thfloor.blogfa.com/

برعکس تو کاش یکبارم یکه به من میگفت مهربون!
همیشه بداخلاق!
همیشه اخمو!
همیشه خسته!
همیشه داغون!
همیشه طلبکار!

اراز جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:23

والا ما که بداخلاقیت رو هم دیدیم....هر چند اونموقع هم باز ((خوب)) بودی .
من که میگم ولش کن این حرف ها رو .فقط در هر لحظه با صراحت وصداقت واکنش نشون بده.اینکه مجموع این لحظه هاوواکنش ها چه کلیتی می سازه مهم نیست

حنا گلی جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:42 http://ssseeetttaaarrreee.blogfa.com/

ببینم..کی گفته تو مهربونی؟!! او ن روی س.. تو رو هیچ کسی ندیده؟ اون مهتابه که واویلا چشماش غلط اندازه!!! مثل گرگ میمونه توی پوست بره!!!
هی میمون جان چرا منو لینک نکردی؟
اره رها جونم ..من عاشق این دزدی ا ام که برام گفته بودی..ولی من از الان بگم ..اونی که میمیره آخر سر من نیستم اا....اون به نظرم مهتاب باشه بهتره..رها جون اگه یادت باشه من و تو اول از همه دوست شدیم..مگه نه؟ ببین. کدوم بانک و میخوای بزنی؟ از بانک من ندزدی ..همه پولام بره!!راستی ..سن پطرز بورگ و ول کن ...ترکیه چطوره؟

فریبا جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:57 http://www.4thfloor.com

مرصی عزیزم! ممنونم!

وصال--درد دل عاشق ومعشوق-- پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:03 http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
وب قشنگی داری به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد