پیشرفته شدن

 

 

 حالا من اگه فوق لیسانس نگیرم چی می شه؟

اگر پیشرفت نکنم چی می شه؟ اصلا چی شد که یاد پیشرفت افتادم؟ چرا دنبالشم؟

 جواب: مگه من یه زندگی نمی خوام که مال خودم باشه؟ پس پول هم لازمه. اگه بخوام بچه هام خوشبخت باشن باید پول داشته باشم تا بتونم خوب بزرگشون کنم. آره.

 اما وقتی یاد پیشرفت افتادم اولش فقط فکر خودم بودم. اینکه مهندس بشم و نذارم مثل الان هر کاری رو بهم تحمیل کنن. آره به خاطر خودم بود اما بعدش ربطش دادم به بچه هام. اصلن اگر من هیچوقت بچه دار نشم چی؟ اونوقت پیشرفت رو می خوام چکار؟ یعنی می گی اول بچه دار بشم بعد برم دنبال پیشرفت؟ نه... اونجوری فرصت نمی کنم که بزرگشون کنم. بچه هام می شن مثل خودم. که صبح پاشن و ببینن مامانشون رفته دانشگاه. انقدر گریه کنن تا من برگردم. نه نمی خوام اینجور بشه. پس باید اول پیشرفت کنم.

راستی چرا پیشرفت همیشه فرسنگ ها از ما دوره؟

نظرات 4 + ارسال نظر
آتوس شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:21 http://eae3.blogsky.com

سلام...
پست هات رو خوندم...
پیشرفت گاهی به یعنی دویدن و هرگز نرسیدن...و گاهی هم یعنی هرگز ندویدن و رسیدن... و این همون قانون مثلآ عادلانهء کشور ماست.. که هیچکس سر جاش نیست...
اولش فکر کردم دختری.. اما وقتی که دیدم ازون دختری که رفت خارج خوشت اومده بود فهمیدم پسری...
در بارهء قدیما هم کاملآ باهات موافقم و چیزیه که خودم هم همیشه به همه میگم...
آپ کردی خبرم کنی ممنون میشم...
هی رفیق ... مراقب خودت باش...
دوست تو ..

رضا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:23 http://emailiranian.persianblog.com

دوست عزیز
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا
http://emailiranian.persianblog.com

مهتاب یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 http://www.dotiraz.blogfa.com

پیشرفت نسبت یه چی نسبت به کی نسبت به کِی نسبت به کجا بابا هر جا واسادین همون جارو ببینید نه به پشتتون نگاه کنید نه به جلوتون دقیقاْ به حال که نگاه کنید پیشرفت و پس رفت وجود نداره آره آقا جون آطل و باطلی را عشق است

hhz پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:25 http://hhz.blogsky.com

میدانی موجود زنده را چگونه تعریف می کنند؟ اصلا میدانی که هدف تکامل و کلا به وجود آمدن حیات چیست؟ (البته اگر خدایی نکرده[!!] خدایی متصور نشویم)

فقط: تولید مثل.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد