a man can be destroyed but never defeated

سیسکو یه روز پرسید: راسته که همه می گن تو دختر باباتی ها.

می گم: آره ، چقدرم دلم براش تنگ شده.

می پرسه مگه الان کجاست؟

می گم هیچ جا،همینجا رو مبل بغلی کنار دستم نشسته.

 

سعید می گوید باید دست از نابودی خود برداری.ای کاش به اندازه ی او رها بودم. آنوقت جواب این شک ها و تضاد ها رو خودم به خودم می دادم اما مثل اینکه حالا وقتش نیست. باید بدوم و همه ی همراهانم را جا بگذارم. باید بدوم و پشت سرم را هم نگاه نکنم چون در آن صورت نیمه ای از وجودم را می بینم که جا مانده و آنوقت نابود می شم... تازه مثل اینکه دوست داشتن هم یک جور نابودیست.  برای قلب که می دانم ضرر دارد. بارها قلب خود من با دیدن عزیزی یا حتی شنیدن صدایش و یا حتی(...بگذریم)  چنان تپیده که تمام وجودم را به لرزه در آورده.( قلب معیوب من این روزها خوب کار نمی کند!) چند وقتی است که این نابودی ذهنم را نیز شامل شده است. حماقت هاییست که مرتکب می شوم بعید و نابجا. سعید می گوید تو بخواهی این شکنجه پایان خواهد گرفت. فقط کافیست تو بخواهی.

 

مهتاب پرسید: این خوشبختی که می گن کجاست. همون که هیچوقت تموم نمی شه؟ مامان می گه اونور آب هاست. بابا می ره پیداش کنه. بهش سپردم یه پیاله هم برای مهتاب بیاره.

 

من و آرامش؟ میون اون همه غریبه؟ توی نصفه ی اونور دنیا؟

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:52

آره همون وراست اونا اینقدر وابسته نیتند پس خوشبختن
به هر حال از بابات ممنونم که همچنان مهربونه وبرام قراره یه هدیه خوب بیاره .خوب بسته بندیش کن برام .میدونی که جلد کادو برام مهمه !

mardi ke morde bood شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:58 http://zendeh-be-goor.blogsky.com

برای پست بالایی نمیشه پیام گذاشت........
هیچ کس با دل آواره ی من.........

سید شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 20:07 http://seiied1360.blogsky.com

سلام . . .

اولین بار بود که اومدم .

عالی مینویسی . به من هم سر بزن .

موفق باشی

گواش سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:02

هم بالایی و هم پایینیش رو خوندم. می‌دونی؟ سعید راس می‌گفت...

سورنا یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:36 http://www.parsright.blogsky.com

سلام
ای ول به این مطلب !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد