تازگی ها مد شده که جواب خوبی رو با بدی میدن.

پس خدا به خیر کنه اگه کسی بخواد جواب بدی رو بده!

از کجا معلوم٬ شاید برعکس شده٬

به کسی خوبی نکن اگه می خوای ازش بدی نبینی !!!؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
رای دوست دخترا و دوست پسرا دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:01 http://dvp.mihanblog.com

ازوبلاگتون استفاده کردم ولی خیلی دوست دارم به وبلاگم بیایی و درباره مطالب اون فکرکنی و به من کمک کنی

مهتاب سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:00

موافقم
سلام
حالا چی شده ؟
من که نبودم !

گواش سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:08

رهای عزیزم فکر می‌کنم با این روال که به من سر نزنی به‌تره لینکم رو هم برداری عزیزم.
موفق باشی. به هر حال رابطه‌ی یک نفره نمی‌شه.

هانیه سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 16:01

سلام خانمی
همدلیه امروزت برام ارزش داشت ممنونم ازت واقعا ممنونم
خانم خوشگله
خوشحالم که تصمیم راسخ گرفتی
امیدوارم انقدر قوی بشی که هرگز نذاری کسی تورو لگد کنه
آره
همینه
بگو نه
بگو نه به تمام چیزهایی که دوست نداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد