شجاعت همه جوره!

 

 

شجاعت پیدا کردن مگر چقدر سخت است؟

شجاعت پیدا کردن مگر چقدر عجیب و غریب است؟

چرا دیگر هیچ کس شجاعت ندارد؟

چرا دیگر هیچ کس فکر نمی کند که باید یک تکانی به خودش بدهد و یک شجاعت تکان خورده پیدا کند؟!

چرا هیچ کس شجاعت ندارد تا در چشم های من طولانی طولانی زل بزند؟

چرا هیچ کس شجاعت ندارد آن طور که فکر می کند و آن طور که قلبش فکر می کند زندگی کند

چرا هیچ کس نمی فهمد که من نصفه مانده ام

که من از همه ی چیز ها نصفه مانده ام

که من از همه ی آدم ها نصفه مانده ام...

 

چرا من دنبال کسی هستم که نصفه نباشد؟)

چرا من دنبال آدم شجاعی هستم؟

چرا من دنبال آدم شجاعی هستم که هم جرأت داشته باشد در چشم های من زل بزند

و هم جرأت داشته باشد یک دل سیر زندگی کند؟)

 

 

سولماز دریانیان

نظرات 5 + ارسال نظر
گواش جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:03

سلااام. خوش اومدی دخی. خوش گذشت؟ سا نو مبارک. شعر خوبی نبود به نظر من. به نظر من خیلی احمقانه‌س اگه یه آدم نصفه دنبال یه آدم کامل بگرده!!!(به جای نصفه ‌ی خودش و از این مزخرفات!!!) خودت چطوری؟ رها آیدس یاهوم رو نوشتم. خواستی ادم کن. موفق باشی.

FM شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 22:51 http://reeve.blogfa.com/

SeE

اراز چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:07

سلام دوست عزیز
تو این همه شجاعت رو می خوای چی کار؟ چرا از ضعف های بشر این همه واهمه داری؟
یه بار امتحان کن انسان رو با همه ضعف هاو ترس هاش دوست داشته باش.
ضرر نمی کنی.

گواش سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:03

کسی این‌جا نیس؟ آهاااااااااااااااای...

تنها سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:08 http://irjahrom.blogfa.com

سلام. دعوت می کنم از دوستانه ها دیدن نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد