پرسپکتیو

 

حتما" تو می فهمی که کنار کشیدن یعنی چی؟

یعنی داری تو یه مسیری با یکی میری بعد یهو بزنی بغل و دور شدن اون رو نگاه کنی.

خیلی هم بد نیست البته. به نفع اون طرف مقابله !!!

نمی دونم...

شاید تو بفهمی خب. شاید هم تا حالا این کار رو نکرده باشی.

ببین منظورم رها کردن کسی نیست ها. رفیق نیمه راه بودن نیست ها.

یه وقتی هست که با یکی داری راه میری،  اما واسش فرقی نمی کنه که دستشو بگیری یا اینکه از اون طرف خیابون راه بری!  واسش فرقی نداره که حرف بزنی یا ساکت باشی، حتا گاهی یادش میره که تو هستی، میزنه جلو و میره! حالا آیا برگرده پشت سرشو نگاه کنه، آیا برنگرده...! اصلا" واسش فرق نداره که باشی یا نباشی.

اونجاست که بهتره وایسی و بذاری بره٬ هر جا که دلش می خواد. بره و دور دور دور بشه اونقدر که از مرزهای بودن هم فراتر بره.

میخواد تنها باشه یا با یکی دیگه باشه... دیگه تفاوتی نمی کنه. وقتی از اون مرز بگذره دیگه بودن یا نبودن اون فرقی برای تو نمی کنه.

- اگه برگرده؟

نه بابا اگه می خواست برگرده، نمی رفت.

به هر حال دیگه فرقی نمی کنه و اینکه تو بخوای دوباره باهاش همراه بشی یا نه، بستگی به خیلی چیزا داره.

آره رفیق

اینم یه تجربه ست

نمی دونم تو می فهمی من چی می گم یا نه؟

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نقره ای چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:04 http://silverheart.blogsky.com

اگه نمی رفت هیچ وقت بر نمی گشت ...

مهتاب یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:02

رفیق نیمه راه چه عجب نوشتی !!!!!!!!

مهتاب سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 http://dotiraz.blogfa.com

مردم تا تونستم یه بار دیگه نظر بدم
ببخشید سلام
اون یه نفر شاید فکر کرده تو اینجوری راحتتری شایدم مثل تو فکر کرده شایدم اصلا حرکتی نمی کنه که بخواد با کسی همراه باشه یا نباشه و.....
خلاصه که از خودش بپرس بعد قضاوت کن {یه شکلک}!!!!!!!!

هیچوقت نپرسیدم...
اونم نپرسید که من چه جوری راحتم یا چی فکر می کنم٬ شاید فکر کرده من فکر می کنم پس هستم و دیگه فرقی نمی کنه کجا هستم!!!
ای با با !

امیر چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 13:01

همه ی ما آدما عادت کردیم که فقط جلو رو نگاه کنیم. ای کاش بعضی وقتا هم به جای اینکه اینقدر تند تند بریم جلو یه نگاهی هم به پشت سرمون می کردیم.
لحظاتی است که احساس می کنم میان من و آنکه او را دوست دارم هیچ فاصله ای نیست.

هانیه یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 http://faryad_sokout.persianblog.com

بذار بره
اینجوری بهتره
چون حتماْ لیاقتش در حد تو نیست
مطمئن باش
بعضی وقتها
اگر تنها بمونی بهتره
خیلی هم بهتر از بودن در کنار کسیکه کور است
منظورم کور باطن است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد